Conectează-te cu noi:

Cum să-ți construiești eficient o strategie de marketing și comunicare online

Learn & Workbook

Fie că ești antreprenor, soloprenor, freelancer sau om de comunicare, știi deja bine faptul că o strategie de comunicare digitală (dar și ”offline”) pentru afacerea pe care o promovezi reprezintă un (prim) pas important pentru succesul acesteia. Într-o „mare” de competiție însă, cu un buget (mai) limitat poate, această strategie trebuie „croită” cu mare atenție, în jurul fiecărui mic „avantaj” pe care business-ul tău (sau cel pe care îl vei promova) îl are deja sau îl poate avea. Aici îți „sare în ajutor” acest ghid. Nu, parcurgerea lui nu te va transforma în vreun ”guru” în vreun ”wizard”, ”fairy” sau „expert”. Astfel de lucruri nu-s posibile nici peste noapte, nici în câteva zile, săptămâni sau luni. Ce va face însă acest ghid va fi nu doar să te învețe modurile prin care se construiește intuitiv și personalizat o strategie de comunicare ci și să-ți explice simplu (uneori extrem de simplu) cum să gândești creativ, cum să-ți ordonezi ideile și cum să maximizezi fiecare „plus” al unei afaceri. Poate chiar al afacerii tale!

Cui se adresează acest ghid?

Ghidul se adresează oricărui antreprenor (sau „posesor” de business), oamenilor care-și doresc să urmeze o carieră în marketing și comunicare precum și celor care lucrează deja în industriile creative. Chiar dacă nivelul learn & workbook-ului e considerat a fi
începător/intermediar, în primul rând pentru că fiecare element e explicat într-un mod facil, suntem convinși că vei putea găsi informații prețioase aici și dacă activezi în domeniul comunicării de mai multă vreme.

Cum funcționează ghidul?

Ghidul e structurat în 9 capitole cu explicații și exemple concludente, urmând ca la finalul fiecărui capitol să descoperi un set de „acțiuni” personalizabile, pe care să le completezi din perspectiva afacerii pe care o promovezi. Concret, vei învăța pas cu pas înspre ce ar trebui să-ți îndrepți atenția, pentru ca acțiunile personalizabile să devină cu adevărat facile.

Ce vei învăța?

Cum să auditezi comunicarea actuală a unei afaceri

Cum să auditezi website-ul unei afaceri

Cum să „depistezi” diferențiatorii unui business și cum să-i scoți în evidență

Cum să construiești o identitate de comunicare pentru o afacere

Cum să îți găsești publicul țintă

Cum să găsești canalele de comunicare cele mai potrivite pentru un business

Cum să comunici strategic la nivelul rețelor de socializare potrivite

Cum să construiești și să consolidezi o comunitate

Cum să surprinzi plăcut comunitatea

Cum să pui bazele unor politici de client service de succes

Cum să aduci plus valoare prin conținut

Cum să-ți crești notorietate

Cum să reușești să convertești

Cum să creezi un plan editorial bine pus la punct

Cum să construiești procese de comunicare online și offline deopotrivă

Cum să-ți stabilești obiective clare, măsurabile

Ce conține ghidul?

10 capitole, 9 dintre acestea cu explicații și exemple reale

Peste 100 de acțiuni menite să te ajute să construiești personal o strategie de comunicare

Zeci de idei creative, provenite din cazuri reale ale unor clienți reali de aici, din agenție, care să te inspire și să te ajute să promovezi o afacere

Peste zece ani de experiență în marketing și comunicare, condensată într-un singur document interactiv

Comandă acum ghidul la un preț special

897 lei 395 lei

Workbook-ul va fi livrat în format PDF, pe mail, după efectuarea cu succes a plății. Plata este efectuată prin procesatorul de plăți online STRIPE.