Fie că ești antreprenor, soloprenor, freelancer sau om de comunicare, știi deja bine faptul că o strategie de comunicare digitală (dar și ”offline”) pentru afacerea pe care o promovezi reprezintă un (prim) pas important pentru succesul acesteia. Într-o „mare” de competiție însă, cu un buget (mai) limitat poate, această strategie trebuie „croită” cu mare atenție, în jurul fiecărui mic „avantaj” pe care business-ul tău (sau cel pe care îl vei promova) îl are deja sau îl poate avea. Aici îți „sare în ajutor” acest ghid. Nu, parcurgerea lui nu te va transforma în vreun ”guru” în vreun ”wizard”, ”fairy” sau „expert”. Astfel de lucruri nu-s posibile nici peste noapte, nici în câteva zile, săptămâni sau luni. Ce va face însă acest ghid va fi nu doar să te învețe modurile prin care se construiește intuitiv și personalizat o strategie de comunicare ci și să-ți explice simplu (uneori extrem de simplu) cum să gândești creativ, cum să-ți ordonezi ideile și cum să maximizezi fiecare „plus” al unei afaceri. Poate chiar al afacerii tale!